Személyiségfejlesztés
Videó/Szöveg

A fordított célkitűzés

Lecke 25 Fejezet 4

Az NBU nagyon sok célkitűzési technikát, gyakorlatot tartalmaz. Ne feledkezzünk meg azonban arról sem, amikor nincs időnk, kedvünk, lehetőségünk, vagy bármink, hogy komoly terveket szőjünk, ennek ellenére szeretnénk pozitív változást elérni az életünkben.

A fordított célkitűzés nagyjából ellentmond a hagyományos célkitűzésnek - viszont működik. 

Amit ebben a prezentációban találhatsz, az természetesen csak az alapja a módszernek. A szokások, amelyek elvezetnek minket egy magasabb életminőséghez, még számos kérdést vethetnek fel. Ilyenek lehetnek például:

  • Hogyan válasszam ki a megfelelő szokást?
  • Hogyan tudom beépíteni az életembe?
  • Melyek a szokások legfontosabb építőkockái?
  • Hogyan építsek ki szokásláncokat?
  • Mennyire legyen nehéz vagy könnyű egy adott szokás?
  • Mit tegyek, ha egy alkalom kimarad?


A számos kérdés, amely felmerülhet, mind megválaszolható. Az NBU programjában foglalkozunk ezekkel is. Ugyanakkor az egyszerűség mindig a legjobb útja az elindulásnak. 

Ha nem indul el a prezentáció, töltsd le a gyakorlatot PDF-ben innen.

A kérdéseidet szívesen látom a prezentáció alatt!

  • Molnár Zsuzsa szerint:

    helyzetem – nem reménytelen , csak anyagilag független szeretnék lenni , még akkor is , ha megvan mindenem
    arra vágyom ,hogy ez megvalósuljon
    az a célom , hogy anyagilag független legyek , és ne kelljen majdnem mindenre pénzt kérnem
    az anyagi helyzetem javulása a családi kasszán is nagyot lendítene , engem pedig boldogabbá tenne hogy mindenbe pótolhatok
    lépések
    coachként ha kell ingyen is meg kell mutatnom hogy a tudásom érékes
    az elégedett páciens írjon pár méltató szót munkámról
    ajánljon másoknak az aki elégdett
    egy ingyenes terápia , ha valakit hoz
    több reklám
    önálló FB oldal
    Határidő 6 hónap
    cselekvési terv
    FB oldal létrehozása
    méltatások megosztása
    az ingyen terápia felajánlása
    szórólapok nyomtatása , és családorvosnál ismerős pszichiáternél ezek kiadása , ismernek és ajánlani fognak

    és amit ma megtehetsz , ne halazd holnapra
    üdv Zsuzsi

    • Tibi szerint:

      Szia Zsuzsi!

      Hasznos, hogy ilyen részletekben is átlátod a célodat, érdemes elindulnod ezen az úton.

      Ha a fordított célkitűzést is szeretnéd behozni – amit jó szívvel tudok ajánlani – akkor azon tűnődj el, mi volna az a szokás, amit napi szinten elvégzel, és elvezet ehhez a célhoz.

  • Szauervein Andrea szerint:

    Most épp nagy tervezési fázisban vagyok, mert szinte minden megváltozott/megváltoztattam az életemben.
    Mivel vannak tervezett, lebontott, kitűzött céljaim, így az egészségemmel és a mindennapi teendőkkel alkalmaztam ezt a fordított célkitűzést. Minden nap kell ezekkel is törődni, de így nincsenek rajta a teendő-listámon, ami nagy megkönnyebbülés, mert így nem lett végtelen 🙂

    • Tibi szerint:

      Az egészségről sokan hajlamosak megfeledkezni, így ez szerencsés választás volt. A nagy változásokhoz pedig az új szokások azt gondolom, igazán fontosak! Sok sikert és örömöt ezekhez! 🙂

  • xandermusic szerint:

    Ez egyszerű és jól működik. Vannak területek, ahol szoktam is csinálni, jó sikerrel. Most elgondolom, hogy más területen is beindíthatom ezt az egyszerű módszert. Köszi!

  • Pen
    >